بهترین شرکت طراحی سایت در شیراز + ۷ فاکتور مهم در انتخاب آن
نوشته شده توسط : amin

اگر مدیر یک کسب و کار در کلانشهر شیراز هستید یا قصد دارید یک کسب و کار اینترنتی در شیراز راه اندازی کنید، قطعا به این مورد فکر کرده اید که شرکت طراحی سایت در شیراز باید دارای چه معیارهایی باشد تا تبدیل به بهترین انتخاب بین تمام شرکت های طراحی سایت در شیراز شود. قیمت طراحی سایت یا کیفیت کار یا سریعترین زمان آماده سازی سایت در شیراز ؟ در این مقاله، به این سوال به صورت جامع پاسخ خواهیم داد.

فاکتور های بسیاری در انتخاب یک شرکت طراحی وبسایت در شیراز تاثیر دارند. در این مقاله به ۷ مورد آنها اشاره میکنیم.

 

 

۱- میزان کیفیت خدمات شرکت طراحی سایت در شیراز

هر شرکت طراحی سایت در شیراز ، خدمات خود را با کیفیت خاص خود، به مشتری عرضه میدارد. بسیاری از شرکت ها، ممکن است در کیفیت طراحی سایت ، دچار ضعف باشند؛ اما مشتری مداری را در اولویت کار خود قرار داده اند؛ چنین شرکت هایی، در واقع دارای نقص بزرگی هستند؛ چون کیفیت خدمات ، در اولویت اول جهت انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت قرار دارد. سریعترین راه جهت بررسی کیفیت خدمات، بازدید از نمونه کارهای طراحی سایت شرکتی یا طراحی سایت فروشگاهی آن ها در شیراز می باشد.

 

۲- قیمت طراحی سایت در شیراز ( قیمت طراحی سایت ارزان یا گران )

اگر شرکت های طراحی سایت مختلفی را در شیراز جست و جو کنید، میبینید که بازه قیمتی خدمات آنها بسیار متفاوت است. در این مورد، کیفیت خدمات را اولویت قرار دهید. کلان شهر شیراز طراحان سایت زیادی را در خود دارد. با مقایسه سایت های طراحی شده توسط هر شرکت، میتوانید به راحتی تشخیص دهید که کدام سایت، خدمات خود را با قیمت مناسب تری ارائه میدهد.

پیشنهاد ما این است که به هیچ عنوان به دنبال شرکت های طراحی سایت ارزان در شیراز نروید. طبیعتا با سفارش طراحی سایت ارزان در شیراز ، خدمات ارزان و بی کیفیتی را دریافت خواهید کرد.

 

۳- مدت زمان تحویل طراحی سایت شیراز

میزان زمان مورد نیاز برای طراحی سایت در شیراز بسیار متفاوت است. طراحی یک وبسایت میتواند از 48 ساعت تا چندین ماه زمان‌بر شود. این نکته را در نظر داشته باشید که طولانی بودن مدت تحویل پروژه، دلیل بر با کیفیت بودن پروژه نمی‌باشد. طراحی یک سایت استاندارد و اصولی، حداقل 15 روز به طول می انجامد. اگر سفارش طراحی سایت در شیراز را به یک شرکت طراحی سایت خبره بسپارید، میتواند بهترین وبسایت را در زمانی بسیار مناسب در اختیار شما قرار دهد.

۴- تنظیم قرارداد در شرکت طراحی سایت در شیراز

اگر یک شرکت طراحی سایت حرفه ای در شیراز ، به کیفیت خدمات خود پایبند باشد، قطعا با شما قرارداد طراحی سایت خواهد بست. به هیچ عنوان با طراحان سایت بدون قرارداد طراحی سایت وارد کار نشوید؛ چون به هیچ وجه به کار خود متعهد نخواهند بود. به این موضوع نیز توجه داشته باشید که بعضی از شرکت ها بصورت آنلاین با شما قرارداد را منعقد میکنند.

 

۵- در اختیار قرار دادن مالکیت ۱۰۰ درصد سایت

بسیاری از شرکت های طراحی سایت اختصاصی در شیراز ، کد منبع وبسایت طراحی شده را در اختیار شما قرار نمیدهند و شما نسبت به کار با وبسایتتان بسیار محدود خواهید بود.(حتی مجبور خواهید بود که تا آخر با این شرکت ها همکاری کنید و انتقال کار به غیر امکان پذیر نخواهد بود.) خوشبختانه با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن پلتفرم وردپرس، شرکت های طراحی سایت وردپرس در شیراز از این قانون مبری هستند و مالکیت صددرصد سایت را به شما انتقال خواهند داد. شما میتوانید منابعی مانند فضای میزبانی، مالکیت دامنه، اطلاعات پنل مدیریتی، کد قالب و ... را از آنها بخواهید.

به عنوان مثال، شرکت طراحی سایت دالین وب بدین گونه فعالیت کرده و خدمات خود را به صورت صددرصد به مشتریان خود انتقال می دهد.

 

۶- گستردگی خدمات شرکت طراحی سایت در شیراز

شرکت های مختلف، خدمات گوناگونی را به مشتری ارائه میدهند. بعضی از شرکت ها، سفارش طراحی سایت در شیراز را بصورت اختصاصی انجام میدهند. بسیاری از آنها در کنار آن، خدماتی همچون تولید محتوا سایت ، خدمات سئو سایت ، پشتیبانی سایت وردپرس ، طراحی گرافیک سایت و طراحی اپلیکیشن موبایل را انجام میدهند. چنین شرکت هایی بسیار قدرتمند عمل میکنند و میتوان به آنها اعتماد کرد.

 

۷- خدمات پس از تحویل پروژه طراحی سایت شیراز

بسیاری از شرکت ها، با تحویل وبسایت، کار خود را پایان یافته میدانند؛ در حالی که شرکت های حرفه ای، تحویل سایت را شروع کار خود میدانند. هر وبسایتی بعد از طراحی نیاز به پشتیبانی دائم خواهد داشت تا از خطا ها و ایرادات احتمالی جلوگیری شود. وجود هر مشکلی در طراحی وب سایت، میتواند باعث ضرر های جبران ناپذیری شود. بنابراین، وجود خدماتی همانند پشتیبانی سایت را از شرکت مد نظر خود درخواست کنید.

همچنین اضافه کردن قابلیت های جدید به سایت نیز جزو خدماتی است که شرکت های سفارش طراحی سایت در شیراز می بایست به آن توجه کنند و در هر زمان، آماده بروز رسانی سایت و اضافه کردن قبلیت های جدید به آن باشند.

 

یکی از معدود شرکت های قدرتمند طراحی سایت در شیراز ، مجموعه دالین وب است که با چند سال تجربه در زمینه طراحی سایت وردپرس با کیفیت عالی و مناسب ترین قیمت ، خدماتی همچون مشاوره کسب و کار اینترنتی و سئو ، سفارش پشتیبانی سایت ، بهبود سئو سایت ، خدمات تولید محتوا سایت و گرافیک سایت را به مشتریان خود ارائه میدهد.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: